Sunday, September 9, 2012

doa untuk mu.. :)


Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di syurga nanti

Tahukah kamu apa yang ku pinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku
Tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia


tiada limit untuk cinta.. bilamana cinta itu adalah kerana Nya.. :)
yup, bilamana ade nye cinta untuk Dia, maka ade lah cinta kita untuk semua makhlukNya..
cinta yang tiada tolok bandingnya.. tiada limit untuk cinta yang di langit mahupun bumi.. 

dan aku akan sentiasa berusaha meletakkan cintaku untuk Dia menjadi yang teratas dalam hatiku..
walaupun hati ini lemah dan rapuh.. tapi aku mahu terus kuat demi cinta Dia..
aku mahu tinggalkan cinta pada dunia dan juga manusia demi mngejar cinta yang lebih abadi..
cinta aku pada dunia pernah menjatuhkan aku.. cinta aku pada manusia pernah mencalarkan aku..
jadi, aku mahu mencintai Dia dan hanya Dia.. supaya semua cinta yang ada dari ku di langit dan di bumi hanyalah untuk Dia... :)

ya Allah yang Maha Pengampun dan Penyayang.. ampunkan lah hati yang masih punya cinta pada dunia dan pada hambaMu.. aku hanya insan yang lemah.. bantu lah aku di setiap saat ku ya Allah.. hilangkan lah rasa cinta yang bukan milikku bila ia tidak akan pernah menjadi milik ku.. ampunkan aku..kuatkan aku..  :'(

No comments:

Post a Comment